HTML

kréziszótár

...minden ami, ami-s, amis, ami-ban, amiban, az alkalmazott művészeti intézetet jelöli. az a hely, ahol tanulmányainkat igyekszünk bonyolítani.... nem szeretem a nagybetűket. bocsánat ez az én hisztim. ezért nem írom őket.... eka: estonian kunstiakadeemia, eaa: estonian academy of arts. ez a két neve, és rövidítése az éme: észt művészeti egyetemnek.... elk: rénszarvas.... jaamaturg: ukrán piac. ami egyébként orosz, csak mi vagyunk kihúzók. de ukránnal jobban hangzik. talán csak a megszokás miatt....crazy: angol szó, ejtsd: krézi. jelentése: őrült. nagyon hasonló a magyar kézi szóhoz. lehet, hogy az angolokkal is nyelvrokonságban állunk...

Címkék

08.
szeptember

hol a magyar

fogyaszto  |  2 komment

nna ez itt tallinn olyan magasról, mint a gúgülörszben van. nemtom milyen magasról, de nagyon magasról. egész jól látszódik itt mindaz, amit multkor elmondtam. vagy nem, kitérdekel.

 

de ha már elkezdtem azért leírom önszórakoztatásra (mert úgyis unatkozom most egyedül itt a szobában, mert én itthon maradtam portfóliót összerakni, ami holnapra kellene a kurzusváltáshoz) hogy szépen látható a belső tó, aminek a legendája az, hogy réges régen, egy messzi-messzi galaxisban egy nő elvesztette a fiát valamilyen összetűzésben, és köveket kezdett hordani a gyermek sírjára, ami aztán a felső város alapja, és mohaként kinőttek rajta a házacskák, és utcácskák. na és a nagy cipekedésben és elkeseredésében szegényke a lábára ejtett egy követ, és ekkor kitört belőle a sírás, a kő pedig pont egy olyan kritikus pontra esett, hogy eltorlaszolt egy hattalmass völgyet, és a könnyei feltöltötték vízzel és így lett a tó. szép történet igazából, csak én vagyok olyan tudatlan marha, hogy nem tudom megjegyezni. de jó csajok neveit valahogy mindig megjegyzem. bár lehet hogy azt is csak azért, mert az utóbbi időben csak viki nevű szép lányokkal találkoztam. most vagy nagyon népszerű ez a név, vagy pedig kötelez. vagy én vagyok süket, és van köztük niki, meg kiki, meg mittoménmég mi. vagy van még egy lehetőség, hogy az agyam nem képes több női nevet befogadni, ezért mindenkire viki-ként emlékszem, ha nem is az a neve...

nade itt a második, enyhén ránagyított kép:

elmondanám, hogy mi van rajta, de nekem még nem jelent meg. pedig bizisten beillesztettem ide...

na végre. ezen már jobban látszódik azért a történelmi belváros. az az a rész, ahol sokkal több a vörös a képen. oda koncentrálódott tallinn cserepeinek nagy része. a telesírt mederből is van még itt vmi, de akkor jöjjön a bronzkép:

 

ez se jön be... megint trükközni kell... 

na mindegy. mindjárt folytatom.

naszóval. erre tettem két kis sárga bizgentyűt. de igazából semmit sem jelölnek, csak találomra ráböktem a térképre, hogy elhidd milyen sokat kell az iskoláig mennünk. borzasztó távolságra van... meg különbenis mi értelme lenne egy virtuális térképen bökdösődni, amikor azt írok ide amit akarok, és te meg elhiszed. innen nézve mexikóváros térképe is lehet ez. én a helyedben azért lecsekkolnám... 

na meg itt van ez a portfólió ügy. elfáradtam. holnap reggel be kell vinnem, mert átjelentkezek másik osztagba, és az ezredes, meg a többiek kértek egy piszkos tizenkettőt, én meg csak vakartam a kobakom, mert viszketek, vagy amit akartok...

Címkék: hol

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenamiestonia.blog.hu/api/trackback/id/tr12281184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nagycsabi 2010.09.10. 00:13:21

Te csak azt gondolod, hogy nem olvas senki! Két elvetemült rajongóra mindenképp számíthatsz! Ez már támogatottságnak is számíthatna szűkebb körökben. Egyénként eme bejegyzésedet az idegen környezet elhagyatottság érzetének morózus pillanatának tulajdonítom. Az események sodrása majd elsöpri őket. Lehet, hogy kissé erőltetett az előbbi állapotleírás, de nekem is elegem van az eddigiekből. Lehet, hogy új szakmát tanulok és életmód tanácsadó leszek vagy parlamenti képviselő. Az utóbbival még valószínű várni kell egy kicsit most a választások után kb 150 nappal. De lehetnék akár lektor is és akkor lektorálhatnám AMI Estoniát. A fenébe is elmúlt éjfél aludni kéne hisz már péntek van. Csá.

fogyaszto 2010.09.10. 10:54:12

minden nap péntek van, hiszen minden nap teljesen egyforma, tenni kell, amit kell. a parlamenttel egy gond van, hogy nem is létezik valójában. csak egy utópisztikus kivetülése valami régen vágyott dolognak.
süti beállítások módosítása