HTML

kréziszótár

...minden ami, ami-s, amis, ami-ban, amiban, az alkalmazott művészeti intézetet jelöli. az a hely, ahol tanulmányainkat igyekszünk bonyolítani.... nem szeretem a nagybetűket. bocsánat ez az én hisztim. ezért nem írom őket.... eka: estonian kunstiakadeemia, eaa: estonian academy of arts. ez a két neve, és rövidítése az éme: észt művészeti egyetemnek.... elk: rénszarvas.... jaamaturg: ukrán piac. ami egyébként orosz, csak mi vagyunk kihúzók. de ukránnal jobban hangzik. talán csak a megszokás miatt....crazy: angol szó, ejtsd: krézi. jelentése: őrült. nagyon hasonló a magyar kézi szóhoz. lehet, hogy az angolokkal is nyelvrokonságban állunk...

Címkék

piszok tré volt az előző hét. nem sokat aludtam, ami önmagában még nem baj. szeretek éjszaka dolgozni, amikor senki és semmi nem zavarhat. ketten vagy a gondolataiddal, úgyse kell tovább magyaráznom, ismered te is. és még jól is esett. nyűglődtem elég sokat, tudod milyen ez. diploma nyomás, megint bele kell rázódni a tervezésbe nyomás, idegen helyen vagy nyomás, meg kell itt is felelni nyomás, és meg kell otthon is felelni nyomás, no meg nem elbarmolni az reménnyel teli erasmusos kapcsolatokat nyomás. nagyjából rendeződni látszik minden, de ez úgyis csak az álca. várom, hogy most mi lesz majd a szívatás az egészben. várj. felteszem a filósisakot. bár citromlé nem kell hozzá ez anélkül is működik. jucus is nyomás. illetve nyomás alatt van. kb ugyanezek, úgyhogy érthető is. na most két dolog van: 1, hogy itt nem lehet alapanyagokat vásárolni, 2, hogy nagyon el vannak dugva, és 3, hogy valaki már mind megvette őket. de ez az utolsó lényegében benne lehet az elsőben, ezért mondtam csak kettőt. már egy hete csak a mamára gondolok... meg azon agyalok hogy hol van? hol van festék? hol van szivacs? hol van textil? mert oké furán hangzik. de otthon a legkisebb városban is fogom magam, és bemegyek a szivacsboltba, és veszek olyan szivacsot, amire szükségem van. aztán bemegyek a festékboltba, és van egy csomó festék, amiből válogathatok, és még papírbolt is van, meg tollbolt... hazám! hazám! te mindenem! jucival már vagy 25 írószerbotban voltunk. van kb 2 féle papír, de mind kicsi, meg van kb 6 féle toll. filcek alig. és ha megkérdezzük, hogy hol lehet kapni másfélét, nagyobbat, szebbet, jobbat, az a válasz, hogy "nézzétek meg a másik üzletünket!" onnan jövünk pali! nemérted?! was haben sie zűrzavar? how are you salavatation? ma találtam egy óriási szivacsot az előzőekhez képest. a következő paraméterekkel bír: 15x25cm és 6 cm vastag. sárga színű, közepes sűrűségű. ez a max. megkérdeztem a helyi tónit (mint aztán kiderült avo a neve. ő a suli műhelyvezetője, ezért egyszerűségből hamar elneveztük tóninak. talán tóni sem sértődik meg. de hát ő a viszonyítás, az ős bázis), hogy hol tudnék vásárolni szivacsot nagy mérteben.azt mondta a jyskben. a lakberendezős áruházban. elmentem, de ahogy gondoltam. semmi. moriarti! kössz a negatív energiát! ma a város ipari negyedét jártam be (nem először) alapanyagok után kutatva. voltam alkatrészüzletben, autósboltban, gépáruházban, munkagépbérlőknél, egy plázában, és egy hőtechnikai cég mintaboltjában. sehol nem tudtak semmit. egy helyen találtam hammerite festéket, hogy ez a bejegyzés a reklámokról szóljon akkor már végleg. de a hemmörrájt, az bizony piszok drága. nekem elfröcskölni jó lenne a trilak zománc is. szted van, nem? kimegyek a tengerpartra, a víz úgyis minden szart a partra sodor, talán lesz közte trilak is...

este a városban sétáltam, hazafelé már kezdett sötétedni. a tetők, és tornyok fekete foltjai látszódtak csak, a felhők foltjai alatt, és a nyugvó nap fakósárga égboltja előtt. nagyon fúj a szél, elmerengek, és semmi mást nem látok, csak a gondolataimat, és ahogy repülnek a madarak tallinn fellett.

Címkék: madarak

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenamiestonia.blog.hu/api/trackback/id/tr552365844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása