HTML

kréziszótár

...minden ami, ami-s, amis, ami-ban, amiban, az alkalmazott művészeti intézetet jelöli. az a hely, ahol tanulmányainkat igyekszünk bonyolítani.... nem szeretem a nagybetűket. bocsánat ez az én hisztim. ezért nem írom őket.... eka: estonian kunstiakadeemia, eaa: estonian academy of arts. ez a két neve, és rövidítése az éme: észt művészeti egyetemnek.... elk: rénszarvas.... jaamaturg: ukrán piac. ami egyébként orosz, csak mi vagyunk kihúzók. de ukránnal jobban hangzik. talán csak a megszokás miatt....crazy: angol szó, ejtsd: krézi. jelentése: őrült. nagyon hasonló a magyar kézi szóhoz. lehet, hogy az angolokkal is nyelvrokonságban állunk...

Címkék

amint olvastad, ez utóbbi pár bejegyzés az élet élvezetéről, azon belül is a táplálkozás varázslatáról szólt. enni kell. és ezen felül sok minden más sajnos nem is történt. egy kissé ellepett a rajzolni való, hát inkább azzal foglalkoztam. de vannak fejlemények! tegnap pölö egy állat-partiban voltunk. állatkának kellett beöltözni. a házigazda michael (ő egy svájci fiú), egérnek öltözött. a lakótársai oma (a svéd lány) csigának, egy nagy karton házikó volt a hátán, mint egy iskolatáska, és manuel, a spanyol csávó pedig ráknak. vörös ráknak. jó nagynak. igaz az egér is nagy volt. a csiga volt a legkisebb. anna aztán bevállalt egy szexi katicabogarat (az angol neve: ladybug, ami hölgybogarat jelent. ez jól illett is.), én pedig egy vicces medúzát. ott volt aztán mindenki, aki számított. amikor a szervezetekben tobzódó alkoholszint, és tettvágy elért egy bizonyos szintet, előkerültek a hangszerek. az volt az igazi jó. sajnos botor módon itthon felejtettem a dorombomat, de hát aki nem gondoskodik eléggé, az viselje a következményeket. viseltem. mégpedig találtam egy szépen  csengő üvegpoharat, és beálltam 'triangulumosnak'. azt hiszed nem nagy feladat. hát pedig de. a megfelelő időben csilingelni komoly feladat. aztán változtak a felállások, és a hangszerek is. lett egy szájhar-mónikám, amivel sokmindent nem tudtam kezdeni, azon felül, hogy összevissza fújtam, ezért túladtam rajta. és itt találtam egy egyedül üldögélő észt lányt, gondoltam ez nincs jól. úgyhogy legalább kis időre szóval tartottam. hát milyen buli az, ahol vki unatkozik?! aztán ő hazament, mert már későre járt, én meg vissza a 'zeneszobába'. ahogy beléptem, kezembe nyomták a gitárt, ott ült egy lett csávó kis dobokkal, bocsásd meg, de nem tudom a pontos nevét. hát ilyen bunkó vagyok... és alessandro kerített egy ütös hangszert, egy xilofon szerű dolgot, de olyan gyerek verziót. kisebb is, kompaktabb is, és színes is. de nagyon szép hangja volt. de mire ezt kimondtam volna, már rég zenéltünk. valami latin ritmussal kezdtünk kissé salsa-sra sikerült, elég szép volt, aztán következett valami kicsit oldottabb dolog, de még mindig latin alapú, és a végére egy kis blues-os őrület. nagyon élveztük. nagyon jó volt. anna már a földön feküdve aludt kínjában, úgyhogy mondtam a srácoknak, hogy hazaviszem ezt a lányt,neharagudjanak, majd folytatjuk. így is tettem. előtte azonban még egy gyors cherry lips

 levezetésnek, meg pár pörgős nóta,

hogy a befejezés igazi bulihangulatban teljen. aztán alvás. na jóéjt!

Címkék: észterdő

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenamiestonia.blog.hu/api/trackback/id/tr672411377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása