HTML

kréziszótár

...minden ami, ami-s, amis, ami-ban, amiban, az alkalmazott művészeti intézetet jelöli. az a hely, ahol tanulmányainkat igyekszünk bonyolítani.... nem szeretem a nagybetűket. bocsánat ez az én hisztim. ezért nem írom őket.... eka: estonian kunstiakadeemia, eaa: estonian academy of arts. ez a két neve, és rövidítése az éme: észt művészeti egyetemnek.... elk: rénszarvas.... jaamaturg: ukrán piac. ami egyébként orosz, csak mi vagyunk kihúzók. de ukránnal jobban hangzik. talán csak a megszokás miatt....crazy: angol szó, ejtsd: krézi. jelentése: őrült. nagyon hasonló a magyar kézi szóhoz. lehet, hogy az angolokkal is nyelvrokonságban állunk...

Címkék

Ti művészek! 

Őszintén tudok gyónni a postai felhasználómnak, ki kiáltott az útról? Nem nagyon káros, mert a vicc a művészi események által születik! Ahti és hall! Szintén ki akarom próbálni a viagrát. Adj el nekem egy feljegyzést vagy valamit! 
Legyél Cool!
 
ezt a kis szösszenetet az elébb fordítottam a webfordítás segítségével észtről magyarra, csak egy kicsit magyarosítottam rajta, de a szöveg tökéletes! tökéletesen avantgárd, szürreális, és absztrakt. ez betudható annak, hogy sem én, sem pedig a webfordítás nem perfekt észt, és magyar. tegnap egy körlevelet kaptam benne a következővel: ma armastan sind! ez annyit jelent hogy szeretlek. ezt az egész belsőépítész kar megkapta. és gondoltam nem hagyhatom ennyiben, ez médiaművészet lesz, és válaszoltam ,hogy én is! aztán különböző szaktársak is beleírogattak mindenféle dolgokat, és aztán ma reggelre ez lett, amit felírtam. vagy nem. sosem tudjuk meg, azonban megint beavatkoztam, és kódoltan kértem őket, hogy akkor legyen egy performansz. kíváncsian várom provokációm további hatásait...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenamiestonia.blog.hu/api/trackback/id/tr882411581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása